🚚 משלוח חינם בכל הזמנה

מי אגסים לתינוקות - איך להכין מי אגסים לשיעול

מקור התמונה: Pixabay

אם הגעתם עד לכאן כנראה אתם מחפשים פתרונות נגד שיעול לתינוקות!
על מי אגסים לתינוקות שמעתם? הם פתרון מצוין לבעיות ליחה ושיעול אצל תינוקות ונורא קלים להכנה.

מה זה מי אגסים לשיעול?

מי אגסים הם משקה טבעי שמורכב ברובו המוחלט והבנתם נכון - אגסים! ניתן להשתמש במי אגסים לטיפול בשיעול אצל תינוקות.
זאת בשל נוכחותם של פיטונוטריאנטים (נוגדי חמצון טבעיים) באגסים המרגיעים את הגרון.

מי אגסים לשיעול לתינוקות - האם זה כל-כך טוב?

מי אגסים צוברים פופולריות בארה"ב וגם בישראל, וניתן למצוא אותם בחנויות מזון טבעיות רבות. זהו מקור מצוין לאשלגן, סידן וויטמין C.
במחקר שנערך לאחרונה, נחשף שמי אגסים מסייעים בהפחתת גודש ושיעול אצל תינוקות. הסיבה לכך היא התכונות האנטי דלקתיות באגסים המסייעות להפחתת הדלקת בדרכי הנשימה. המחקר כלל מתן 100 ילדים בגילאי חצי שנה עד שלוש כוס מי אגסים פעמיים ביום למשך שבוע. הילדים קיבלו אגסים טהורים או אגסים מעורבבים עם מים או מיץ תפוחים. התוצאה הראתה כי ל-60% מהילדים שקיבלו מיץ אגסים טהור הייתה ירידה בתדירות השיעול מלפני תקופת ההתערבות ועד לאחריה! בנוסף לאחרונה נערך מחקר נוסף חוקרים מניו זילנד, ערב הסעודית וקטאר, שמצביע על כך שלשימוש במי אגסים אצל תינוקות עשויים להיות יתרונות מסוימים - הוא מפחית את תסמיני השיעול, ייצור ליחה וקצב הנשימה. הם אפילו גילו גם גילו שיש לו השפעה אנטי דלקתית פוטנציאלית!

הכנת מי אגסים לתינוקות -

הדרך הכי טובה להכין מי אגסים לתינוק היא על ידי ריסוק אגסים או הכנת מחית פרות ממחית שעשויה ברובה מאגסים, הוספת סוכר או דבש...
כל אחד יכול להכין את מי האגסים בבית בקלות! מה שצריך זה בסה"כ אגסים, וכמה כלי מטבח בסייסים שקיימים בכל מטבח. ההכנה של מי האגסים מאוד קלה ולא סתם היא הפכה לתרופה ביתית פופולארית.. עם זאת, אין ראיות מדעיות התומכות בשימוש במי אגסים למטרה זו, אך בכל מקרה לא יזיק לנסות!
אגסים הם פרי שיכול לעזור לתינוקות עם בעיות קיבה. הם גם מקור מצוין לסיבים וויטמינים. מים לתינוק! עם זאת, אל תסמכו על רק מי האגסים לבעיית השיעול אצל תינוקות. אפשרי ואף מומלץ להשתמש גם בשיטות אחרות כמו תחליב של ג'ינג'ר טרי ודבש ויש לציין כי אגסים אינם לבדם בקטגוריית הפתרונות הטבעיים נגד שיעול, ואפשר לנסות לשלב גם פירות אחרים כמו תפוזים, לימונים, תפוחים, אפרסקים, אשכוליות ותותים.
יש להם תכונות דומות שיכולות לעבוד באותה מידה ולהועיל במידה דומה.

איך מכינים מי אגסים לתינוק

פשוט וקל! על מנת להכין מי אגסים, תצטרכו לקחת אגס שבושל עד להתרככות, ולחתוך אותו לקוביות. לאחר שהאגס יהיה מבושל ויתרכך , תוכלו להסיר את הקליפה והחרצנים ממנו ולהשאר עם הפרי בלבד. מניחים את נתחי האגס המבושל בבלנדר יחד עם מעט מים מסוננים של ציר הבישול של האגס. מערבבים עד שהכל הופך לנוזלים. יוצקים את התערובת הזו דרך מסננת לתוך כוס או קערה כדי להסיר חתיכות של אגסים שלא נמסו כמו שצריך.. והופ. יש לכם מי אגסים טעימים לתינוק!

המידע והעצות הניתנים באתר בייבי דילס הם בגדר המלצות בלבד, ואינם מהווים תחליף לבדיקה רפואית או ייעוץ רפואי.
הם אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופאים, ואינם בגדר "אבחנה רפואית", "חוות דעת רפואית", "המלצה לטיפול רפואי" או "תחליף לטיפול רפואי".
הכותבת הינה אישה בהריון והטיפים נכתבו מנקודת מבטה. כל יישום של אחת מההמלצות הללו הינה באחריותכם בלבד. המאמר אינו נכתב בכוונה לתת ייעוץ רפואי ואינו מתיימר להיות אחד כזה.

דילוג לתוכן