🚚 משלוח חינם בכל הזמנה

בהריון? מה כדאי לעשות וממה להמנע!

זו יכולה להיות משימה מרתיעה להבין למי לספר ומה לקנות כאשר את מגלה שאת בהריון. יש כל כך הרבה שאלות: איך יגיבו אנשים? מה עלי לעשות עם הכלב שלי? איך זה ישפיע את שארית חיי? עדיף לסמוך על תחושת הבטן שלך שאת מתלבטת למי את רוצה לספר תחילה, אך לאחר שסיפרת למישהו, גם כל השאר יידעו.

ההחלטה למי לספר לך בהריון יכולה להיות תקופה מרגשת ומפחידה. חשוב לחשוב על סוג התמיכה שתזדקק לה לאחר שתספר את החדשות שלך לאותו אדם. מה הם יעשו בשבילך? איזו עצה הם יתנו לך? לדוגמה, אם זאת אמא שלך, היא יכולה להציע לקנות איתך בגדי הריון.

ואז הגיע הזמן להתחיל לחשוב על ההמשך ברגע שהסוד ייחשף. אולי כדאי שתתחיל לחפש דברים לתינוקות כמו חיתולים או עריסה עכשיו במקום לחכות עד השליש השלישי כשהכל יתייקר ויהיה קשה למצוא אותו!

הגעתו של התינוק פירושה שתצטרך לקנות פריטים חיוניים לתינוק כמו עריסה, חיתולי פריטי לבוש לתינוק. כדאי גם לשקול לקנות כמה ספרי הריון שיעזרו לך להתכונן לאמהות.
— חברים ובני משפחה אינם היחידים שצריכים לדעת מתי מצפה האם המצפה. יש להודיע לאנשים הנכונים במקום העבודה - כגון מנהל או נציג משאבי אנוש - כי עובדת בהריון. לאחר קבלת הודעה, הם עשויים להיות מסוגלים להסתגל לכל הצרכים הפוטנציאליים של האישה ההרה ומשפחתה.

מקור: Pixaby

- לא כדאי לרוץ ולספר לכל העולם שאת בהריון , לפני שאת עוברת את שלושת החודשים הראשונים. מכיוון שאלה מלאים בבדיקות חשובות כמו - שקיפות עורפית , אולטראסאונדים בדיקות דם וכדומה. הקולות מסביב רק ילחיצו אותך. תספרי לכולם שיתאים לך!

- יש מלא ערכות הריון בעלות של 10-30 ש"ח שמכילות מלא דברים שווים בתוכם כמו - מוצץ, בקבוק , משטח החתלה , חבילת חיתולים , חבילת מגבונים, תמ"ל ועוד. ניתן למצוא את הערכות הללו בסופר פארם , שילב , מוצצים רמי לוי וכ'.

- לא חובה לקנות בגדים במיוחד להריון! זה סתם יעלה לך מלא כסף. ניתן לקנות בגדים במידות גדולות יותר או להשאיל בגדים מחברות או מאמא. חבל על הכסף , אלו גם ככה בגדים שישמשו אותך רק לכמה חודשים!

- יד שרה עוזרים המון , ניתן להיעזר בהם בהשאלת עריסה ומזרן , במכשיר טנס שעוזר להתמודדות עם צירים ועוד. ניתן להשאיל מהם כל מיני מוצרים הקשורים להריון וללידה ע"י נתינת פיקדון שיוחזר אליכם בסיום ההשאלה.

- קורס הכנה ללידה מומלץ מאוד! הוא יוצר זמן איכות עם בן הזוג שלכם, וגם מסדר לך את הראש בנוגע לדברים לא ברורים שקשורים להריון ולידה. הקורסים קיימים בקופות החולים בעלות מינימלית, למשל דרך מכבי שלי העלות היא 150 ש"ח. ניתן גם לקחת את הקורס באופן פרטי. בתקופת הקורונה הקורס יתבצע בזום בלבד.

- מי שלא יכולה לקחת אפידורל מכל סיבה שהיא (אלרגיה , קעקוע במקום ההזרקה , בעיית גב וכ') עומדות בפניה 3 אפשרויות ללידה: א - לעבור לידה רגילה בצורה טבעית - ללא לקיחת משכך כאבים ב - לעבור לידה רגילה עם משכך כאבים שעלול לסכן את העובר משום שהוא חודר שילייה - פדיטין ג - לעבור לידה קיסרית בהרדמה מלאה שגם כן עלולה לסכן את העובר - מפני שהרדמה חודרת שילייה לסיכום: מי שיכולה לקחת אפידורל זה מאד מומלץ כי זה המשכך כאב היחיד שלא חודר שיליה ולא מסכן את העובר. מי שלא יכולה לקחת אפידורל - תמיד יכולה לנסות לעבור לידה רגילה וטבעית, ואם זה לא מצליח אז תמיד אפשר לעבוד ללידה קיסרית או לקחת משכך כאבים שהוא לא אפידורל.

- לא חובה לקנות הכל חדש! ישנם המון מוצרים ביד 2 במצב ממש טוב , שיכולים לחסוך לך המון כסף,לפחות בהתחלה. כמו - שידת החתחלה , עריסה , מיטה , עגלה , סל-קל וכ'. כך גם תחסכי לעצמך המון - וגם תעזרי לאמהות אחרות אשר רוצות להפטר מהמוצרים שלהן!

- מצאתי בפייסבוק מלא קבוצות שוות לקנות בהם מוצרים תינוקות ממש בזול. כך שגם כל המוצרים מרוכזים במקום אחד וגם אין צורך לבזבז זמן על חיפושים ועלויות המוצרים ממש נמוכות. אחת הקבוצות השוות נקראת בייבי דילס ובאתר מרוכזים כל המוצרים.

- לא יכולתי לשרוד את תקופת ההריון שלי בלי כרית הריון שעזרה לי לישון בלילה! הכרית ממש עוזרת לתפוס תנוחת שינה טובה, ובנוסף עוזרת גם לצרבות (האופיינית מאד לתקופת ההריון) משום שהיא מגביהה אותך כך שהצרבת יורדת למטה.

- לפני ההריון לא ידעתי בכלל מה זה צרבות, גיליתי שהדבר היחיד שעוזר נגד צרבות זה סודה עם קרח,ככה פשוט ככה יעיל. מרגיע מאד במהירות את הצרבת, וגם לא מכיל סוכרים או חומרים שיכולים להזיק לך/לתינוק בלי סודה לא הייתי מסוגלת לעבור את תקופת ההריון.

המידע והעצות הניתנים באתר בייבי דילס הם בגדר המלצות בלבד, ואינם מהווים תחליף לבדיקה רפואית או ייעוץ רפואי.
הם אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופאים, ואינם בגדר "אבחנה רפואית", "חוות דעת רפואית", "המלצה לטיפול רפואי" או "תחליף לטיפול רפואי".
הכותבת הינה אישה בהריון והטיפים נכתבו מנקודת מבטה. כל יישום של אחת מההמלצות הללו הינה באחריותכם בלבד.

דילוג לתוכן